گروه کامپیوتر فنی حرفه ای و کاردانش

پایگاه اختصاصی اطلاع رسانی گروه کامپیوتر اشنویه

گروه کامپیوتر فنی حرفه ای و کاردانش

پایگاه اختصاصی اطلاع رسانی گروه کامپیوتر اشنویه

گروه کامپیوتر فنی حرفه ای و کاردانش
چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۲۵ ب.ظ

مسابقات علمی عملی

چهاردهمین دوره مسابقات علمی- عملی هنرستان های فنی و حرفه ای سال تحصیلی 96-95 کشور کلید خورد



اولین جلسه هماهنگی مسابقات علمی عملی هنرستان‌های فنی ‌وحرفه‌ای و کشاورزی کشور با حضور کارشناسان در دفتر آموزش های فنی و حرفه ای معاونت آموزش متوسطه تشکیل شد.



پس از برگزاری جلسات شورای سیاستگذاری مسابقات و جشنواره‌های شاخه فنی و حرفه‌ای، برگزار شدن این واقعه مهم فنی و حرفه ای کشور رنگ واقعیت گرفت تا خانواده بزرگ فنی وحرفه ای کشور خود را برای رقابتی سالم آماده نماید.



این مسابقات در راستای عملیاتی کردن، اهداف آموزشی به ویژه کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و به منظور ارتقای سطح علمی و عملی هنرجویان هنرستان‌های فنی‌وحرفه‌ای و کشاورزی، ارزیابی کیفیت آموزش‌های تخصصی ارایه شده اعم از نظری و کارگاهی و نیز ایجاد انگیزه‌های لازم برای جذب و هدایت استعدادها، خلاقیت‌‌ها و توانمندی‌های هنرجویان در یک رقابت سالم و سازنده در سطح کشور برگزار می­گردد.


این دوره از مسابقات به عنوان بدرقه آخرین دانش­آموزان سال سوم دوره فعلی نظام آموزشی از اهمیت فراوانی برخوردار است و با توجه به اجرای نظام سه ساله در هنرستان­ها و تغییر محتوای کتب درسی نیازمند بازنگری جدی است.


در این جلسه که مورخ 17/8/95 برگزار گردید گزارشی از روند اجرای دوره های قبل ارائه شد و نقاط ضعف و قوت آنان بررسی گردید.همچنین توضیحاتی پیرامون استان میزبان، نحوه طرح سئوالات علمی و عملی و ... ارائه شد.


در این رابطه اخبار تکمیلی از طریق سایت دفتر آموزش های فنی و حرفه ای به اطلاع کلیه علاقمندان خواهد رسید.


به اطلاع میرسانیم :

هنرجویان هنرستانهای اشنویه هرساله بسیار ارزشمند درخشیده اند و نفرات اول و برتر استانی در دوره های گذشته بوده اند که به مرحله کشوری این مسابقات راه یافته اند.


با آرزوی افتخار آفرینی مجدد و تشکر از همکاران گروه کامپیوتر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۱۹
گروه کامپیوتر آموزش و پرورش اشنویه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی